Odstop od nakupa in vračilo blaga

Vračilo blaga v 14 dneh


Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (fizična oseba) pravico, da v 14 dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok začne teči en dan po datumu prevzema artiklov. Odstop od pogodbe je potrebno sporočiti pisno na elektronski naslov info[@]hobiles.si ali po navadni pošti na naslov Ivertek d.o.o., Gorenjska cesta 12b, 1215 Medvode. Za odstop od pogodbe lahko potrošnik uporabi tudi obrazec, ki je na voljo TUKAJ.

Vračilo prejetega blaga na sedež podjetja v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga mora vrniti najpozneje v roku 14 dni po poslanem sporočilu o dostopu od pogodbe. Naslov za vračilo izdelkov je  Ivertek d.o.o., Gorenjska cesta 12b, 1215 Medvode. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14-dnevnega roka za vračilo. Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga.

Prejeto blago mora potrošnik vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen v primeru, da je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali pa se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil zato kriv kupec. Izdelka potrošnik ne more in ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe ampak sme opraviti ogled in preizkus prejetega izdelka zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Zato vam priporočamo, da ste pri ravnanju s kupljenimi izdelki previdni, če niste povsem prepričani, da vam ustrezajo. 

Odstop od pogodbe ni možen pri blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam. 

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe kupcu vrne vsa prejeta plačila. Vračilo prejetih plačil lahko podjetje zadrži do prevzema vrnjenega blaga oziroma dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. Podjetje vrne prejeta plačila z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. 

Stvarna napaka


Na izdelkih se včasih pojavijo stvarne napake. Izdelek ima stvarno napako, kadar:
  • nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

 

Primernost artikla se preveri z običajnim izdelkom enake vrste in ob upoštevanju morebitnih izjav proizvajalca oziroma z navedbami na samem artiklu.

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če nas o napaki obvesti v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Za stvarne napake na izdelkih, ki se pokažejo po tem, ko mineta dve leti od izročitve izdelka, ne odgovarjamo. 

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled izdelka. Obrazec za prijavo stvarne napake je dostopen TUKAJ.

Na zahtevo za uveljavljanje stvarne napake se bomo odzvali najkasneje v roku osmih dni. Če obstoj napake ni sporen, bomo ugodili vaši zahtevi. V primeru, da bi bil obstoj napake sporen, vas bomo o tem pisno obvestili.

Garancija in reklamacije


Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Obrazec za vračilo artikla v garancijo najdete TUKAJ. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru nas lahko kontaktirate in potrudili se bomo zagotoviti ažurno informacijo. 

Za pohištvene elemente in pohištvo, naročeno v naši spletni trgovini, velja enoletni garancijski rok. Garancija se uveljavlja s predložitvijo računa. Obrazec za vračilo artikla v garancijo najdete TUKAJ.

Garancijski rok začne teči z dnem prevzema blaga s strani kupca.

Priporočamo vam, da ste pri naročilu razreza plošč zelo pozorni in natančni, da bodo vaše meritve pravilne, saj se boste tako izognili mnogim nevšečnostim in težavam pri vašem nadaljnjem delu. Izdelek, ki bi bil napačno izdelan v našem podjetju, bomo v najkrajšem možnem času nadomestili z novim. V primeru, da kupec pri oddaji naročila razreza plošč naredi napako (npr. napaka pri merjenju), le-ta ni upravičen do reklamacije. Izdelek v tem primeru predelamo le proti plačilu.